At Anna

Hallåj kära läsare. Sitter här hos Anna med freddi och Isa. Sen när Johanna kommer ska vi till stinsen, iallafall jag, Johanna och Anna. Vi sitter och lirar guitar hero 3 och jag blir så jävla avundsjuk att inte jag har fått mitt ännu, jag som antagligen är den som vill ha det MEST AV ALLA! Nåväl, mindre än en vecka kvar tills jul. Vad är det, 5 dagar va? Jo jag tror det, 5 dagar kvar till julafton! Helt sjukt, och jag har ingen julkänsla. Det känns så otroligt sorligt och meningslöst att ens se fram emot julafton om man inte ens har nån julkänsla.
Helst av allt skulle jag vilja hitta en svart (annars mörkbrun eller mörk/ljusbrun)  liten pomeranian under granen, men det kommer jag aldrig få. Det vore den bästa julen någonsinn om det skulle bli så men så snälla är tyvärr inte mina föräldrar. :(
 Imorgon ska klassen in till stan och gå på julmarknad. Det är kul att vara med klassen men när vi åker in till stan känns det som om folk omkring kollar på oss som om vi var 5 år. Det är mindre kul, men vi sa åt killarna att klä sig så bra som möjligt imorgon, hehe, och lika så vi tjejer, högklackat och klänningar är det som gäller. Jag ska passa på och köpa min sista julklapp också, var inte riktigt nöjd med den jag köpte till personen innan så den lämna jag tillbaka och ska försöka hitta något bättre imorgon. :)

Nej, nu ska jag försöka ta ifrån Anna gitarren och lira några låtar och sen när jag kommer hem ska jag lägga in en dagens outfite om jag hinner.
Take care! <3
Puss/ Lula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0