Börjar om på nytt.

Jag behöver nog det här, en ny början! Jag har bestämmt mig för, nu när jag fyllt 15, att göra vissa förändringar och nå vissa mål. Här kommer de jag hittils kommit fram till:

-Bli mer ansvarsfull
-Se fräschare ut
-Koncentrera mig på skolan
-Skaffa pojkvän
-Skaffa jobb

För att ge en grund info om mig själv kan jag börja med att jag är en tjej, Julia är namnet. Jag gillar det de flesta tonårstjejer gillar.  Jag har i hela mitt liv velat bli modell och väntar på ett beslut från Elite om de vill skapa en bok med mig eller inte. Jag vill jättegärna ha en liten hund att komma hem till efter skolan eller helt enkelt en dålig dag, så man snabbt blir på bättre humör. Jag älskar Tokio Hotel och allt som har med dem att göra. Har dessutom en liten förälskelse i sångaren, Bill. Min pappa är fransk, min mamma är svensk, jag är därför hälften hälften.
Ett av mina största framtidsmål är att lämna sverige för NY eller eller Paris eller så.
Nog om det, hoppas ni följer med mig under den kommande tiden!  :D

Puss! /Lula


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobb? :P Okeeej..

2007-12-10 @ 20:18:46
Postat av: lula

Johanna: Jamen ett modelljobb åtminstånde :p

2007-12-10 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0