Efter maten

Jaha, okej. Ansvar sa dom. Eller rättare sagt Jani. Tar jag ansvar kommer jag antagligen få en hund, eller "vi börjar där". Dom kommer säkert utnyttja detta som fan och låta mig jobba som ett svin. Det som krävs är alltså vara trevligt, gå och lägga mig i tid, gå till skolan i tid, göra mina läxor, plocka undan efter mig, städa på mitt rum, ta hänsyn på nätterna. Nåväl, jag kan låtsas att jag gillar min familj och gå omkring med ett falskt leende på läpparna, städa och polera varenda hörn, skriva mina egna och resten i klassens läxor om det är vad som krävs. Nu jävlar, nu kör vi på. Jag ska tamigfan ha den där hunden tills sommar! Det är det ända som betyder något. Nu ska jag gå upp och lägga mina julklappisar under granen för att värka snäll, sen ska jag plocka lite på mitt rum och sedan dra till Lelle som ska hjälpa mig med mina läxor.

Ha en trevlig kväll!

Förresten, Ebba eller Ella? Det är de två frästa namnen jag funderar på till min lilla bejbi. Vilket av dom tycker du är finast? Först ville jag ha Ebba, men nu tror jag det lutar med åt Ella.

Puss på er! /Lula


Kommentarer
Postat av: isa

lycka till julia, jag tror att du kommer må bättre av att vara "trevlig" för då kommer dom vara trevliga tillbaka till dig.
äh, skit namn döp den till Dan, eller Ben. två underbara namn

2007-12-16 @ 23:06:16
Postat av: mikkan

inte ella :( ella heter ju pappas kompis barn -.- döp den till något coolt namn istället!

2007-12-17 @ 19:19:14
URL: http://chilimikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0