God morgon!

Jadu, gång på gång bevisas det att jag inte är en morgon människa. Iförsig var jag uppe till klockan 4 igår eftersom det var en jättebra film på 4an, men ändå. Sitter här påkläd med två stickade tröjor och ska snart upp och käka frukost. Mormor, som jag ska åka dit med, kommer och hämtar mig kl. 9. Skitjobbigt men ändå ^^. Sen ska jag bara plugga resten av dagen, det är jätteviktigt att jag gör. Ska ni göra något roligt idag?

Igår var jag ju då hos Johanna och Anna var också där. Hon tog med sig sitt Guitar Hero 3 (som jag kommer få i julklapp) dit, och hon sa först att det var skitdåligt och att det var klapp i gitarren, men det märkte jag typ inte ens av. Det var skitroligt! Mycket bättre än 1:an och 2:an, sen var gitarren mycket skönare att hålla. Jag lääängtar tills jag får det. Nu har jag lärt mig introt på 3 låtar, hehe. Wonderwall kan jag hela på eftersom det bara är samma sak om och om igen, Seven nation army och sen through the glas. Inte illa, huh? :D det var i fredags vi började träna så jag tycker jag är bra >:) Vi funderade på att gå lektioner först, men vi tycker inte det känns äkta. Det är som att fuska tycker vi, vi ska vara naturbegåvade.

Sen vill jag bara säga att Svante, Johannas nya kattunge, är såå sööt. Men den lilla rakarn bet mig igår när jag skulle kolla om det verkligen var en kille. That was so mean =( Nåväl, måste gå nu, ses antagligen senare.

Ha en bra dag! Puss/ Lula

Kommentarer
Postat av: isa

vadå? ska du få playstation i julklapp då oxå eller?:)

2007-12-16 @ 11:57:33
Postat av: lula

nej, det tror jag inte. Mamma var ute och letade efter det när dem reade ut det men de var slut :(

2007-12-16 @ 16:14:18
URL: http://www.luula.blogg.se
Postat av: lula

nej, det tror jag inte. Mamma var ute och letade efter det när dem reade ut det men de var slut :(

2007-12-16 @ 16:14:42
URL: http://www.luula.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahha, jag är ledsen lula, alla uppskattar inte att du kollar på deras personliga delar.. :P

2007-12-16 @ 17:40:28
Postat av: Mikkzorr

att ta hjälp av micke är ju samma exagt sak som att gå musikskola :p

2007-12-17 @ 19:15:42
URL: http://chilimikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0