Good night, dear acquaintances.

Kom nyss hem från Lelle som hjälpte mig rejält med alla mina läxor, det känns jättebra! Sista dagen imorgon att ändra på betygen så det är viktigt att allt dokumenteras. =) Har inte hunnit spela gitarr någonting alls idag, känns ganska trist. Jag måste verkligen bli bättre och det är fort!  Det känns som om hela mitt liv står på spel tills sommaren, både det med showen och hunden (som i stortsätt är mitt liv, pinsamt nog). Efter jul ska jag iallafall skaffa mig en tredje livsuppgift, nämnligen träna på friskis och svettis, woho!

Nu ska jag lägga mig i sängen och gå igenom alla mina 1 000 broschyrer jag samlat på mig under mässan och göra några anteckningar. Antagligen kommer tv även stå på och bredvid mig ska jag hälla upp ett glas cola.

Sov gott kära vänner! =)
Pusspus/ Lula

söto!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes den är god :D

2007-12-17 @ 00:00:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: fredrika

ey, ja ska också börja på friskis efter juul, har önskat mig ett sånt'därnt terminskort ^^ hihu vi kan ju gå tillsammans! ;D

2007-12-17 @ 00:20:11
Postat av: lula

åfan va soft, de gör vi! :D

2007-12-17 @ 11:05:09
URL: http://www.luula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0