Hey, I'm in a band!!

WOHO! Vi tjejer har bestämmt oss för att bli Sveriges, nej världens största tjejband (och typ det enda)
Det här är vad vi tror kommer gälla:
Julia: Gitarr/sång
Isa: Bas/sång
Freddi: Gitarr
Johanna: Trummor
Vår musiklärare Micke har gått med på att vara våran coach och jag är fan mest taggad av oss alla nu känns det som. :p Vi ska sätta igån direkt, eller jaa.. så fort det går. Efter Lucia är han bara vår! >:D Och han har dessutom gått med på att lira under lovet. Vi vet där emot inte vad vi ska heta. Har du något bra förslag? Gärna fler!  This is perfect! Jag kan inte komma på namnet på ett enda riktigt stort tjejband, så jag tycker det är dags för ett tjejband att sättas upp på listan. :D

Nu ska jag slå in några fler julklappar, som kan bli de sista för i år, om jag inte hittar något jag känner att jag verkligen vill ge  bort. Det känns som jag hellre lägger pengarna på mellandagsrean till mig själv istället. Jag vet, det låter hemskt, men vafan, kan inte alla bara behålla sina pengar och köpa det man vill ha till sig själv efter jul? Det vore så mycket smartare, om det nu är grejerna man vill åt. Hur mycket pengar har du spenderat på julklappar i år?

Sov gott mates! Ses imorgon, ska försöka hinna skriva innan skolan börjar.
Puss/Lula

(Till MickeMusik; på onsdag får du äta lunch med oss, så vi kan prata igenom det här, och försök inte slippa, jag har kollat upp ditt schema och du 'r fri ;P)


Kommentarer
Postat av: Mikkan

vaddå det enda tjejbandet -.- jag, sofia och sanna va faktiskt först dah ;( så dont even try lula!

2007-12-15 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0