Jul, jul, strålande jul

Hur firar ni er jul egentligen? Gör ni som jag och öppnar bara en julklapp från julstrumpan på morgonen och sen resten framåt kvällen vid typ 19-20 tiden? Eller gör ni som Isa som öppnar alla sina julklappar på morgonen? Och hur skulle ni om ni fick bestämma fira julen? Iallafall ska jag till Mikkan runt 16 tiden, och sen när jag kommer hem börjar vi väl antagligen med att äta. Och kanske, kanske, kanske kommer Johanna komma! Jag hoppas verkligen det, jag har aldrig firat jul med en kompis förrut så det skulle vara jättemysigt. Men vi får se, kommer hon inte så kommer hon inte.

Iallfall så har jag fått en julklapp av "tomtenissarna", vilket var alla Harry Potter filmerna, som jag faktiskt önskat mig. =)
Vi ses igen framåt eftermiddan. Puss på er! /Lula

image36

Kommentarer
Postat av: en elaking

ser ut som en gris

2008-01-13 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0