Lite hjälp?

Det är ingen som har lust att hjälpa mig med stilen på min blogg? Jag vill tillexempel att texten ska vara större och en lite mer personlig bakgrund. Sen vill jag även att min profilbild ska vara större och lika så "LULA" som står längst upp. Tack för svar! =)

Mamma smsade och frågade om jag kunde hämta Felix på dagis idag och eftersom jag inte hade någonting annat för mig så gjorde jag det. Jag är inte sådär jätteförtjust i min lillebror, men ibland kan han vara lite rolig :p. Som på bussen hem i det kolsvarta mörkret frågar han "Vart är jag?" En annan skulle säga "vart är vi?". Låter inte särskillt roligt  märker jag nu, men det var det. :P Imorgon hade jag tänkt  börja lite med "Dagens outfite", så det är bäst ni kommer tillbaka imorgon! :D

Snart ska jag nog till Freddi, hon är ensam hemma. Isa och Freddi är otroligt jävla taggade på att starta ett band, så vi ska väl försöka med det :p Inte för att jag tror att det kommer bli så lyckat men kul blir det väl. ^^ Och skulle det bli så att vi blir världskända kan ju du, kära läsare, skryta med att du var en av de första som fick reda på vårat band, det kan ju vara coolt ;p

Kanske bloggar lite när jag kommit hem, take care!

Puss/Lula
image3
Felix säger HEJ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0