Lördag förmiddag

Hallå alla glada. Hur mår ni idag? Jag har precis vaknat, Freddi och Isa gick inte förrän 1-2 tiden igår. =) Men för inte så länge sedan ringde en sjuk Johanna till mig och väkte mig. Mina lördagsplaner var egentligen att ha tjejmiddag och något att dricka med Isa, Freddi, Johanna och Anna, men eftersom Johanna och Anna är sjuka och jag ska på hundmässan imorgon bitti så kan ingen av oss. Det är synd, men vi får göra det nästa helg istället eller nått. Så idag ska jag, Johanna och Anna bara slappa framför någon film. Och juste, jag måste även plugga. Sen måste jag väl också lira lite gitarr också :D. Jag suger på gitarr, fan det är jättejobbigt. Jag är sämre än Isa som inte ens ska spela gitarr. =( Jaja, jag får vrååålplugga på gitarren istälelt då. Det blir nog Seven nation army som vi spelar på avslutningen, den är både skitbra moch "ganska lätt".. Jag tycker fan inte den är lätt, men jag kanske lär mig ^^. Nästa vecka ska jag försöka vara med Mitch åtminstonde en gång, det var länge sen. Men det är faktsit bara hennes fel, för hon gör alltid något annat. Men jag ska se om jag kan boka tid hos henne.. :p
Nu ska jag gå upp och vänta på att mamma ska komma med Coco pops till mig, som antagligen kommer ta 3 timmar eftersom dem först ska shoppa klart, sen gå på något dagis sen handla Coco popsen till mig och sen ge dem till mig. Hoppas ni får en bra lördag, kanske skriver sen igen!

Bajbaj /Lula

image5

Kommentarer
Postat av: isa

nooo:( thats bad, nååväl

2007-12-15 @ 14:34:06
Postat av: mikkan

vadå bara mitt fel, du har inte heller ansträngt dig så värt ;( DONT BLAME IT ON ME GAYSKÄRT!

2007-12-15 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0