Lördag kväll

Hejhej alla vänner. Hur har ni det därute? Jo, jag mår bra, tackar som frågar. ;) Tänkte berätta om lördagen, då jag var hemma hos sofia med Linda och Mikkan. Vi skulle först baka julgodis men det vart inte så, så vi kolla på massa julfilmer och spela spel istället. Nåväl, jag fick min julklapp av Mikkan, efter att jag först inte velat öppna den förrän på julafton så gjorde jag det eftersom Sofia och Linda öppnat sina. Så här såg det ut:


Först den fina Guldfynd asken,  Nehene, här fick man ingen julklapp :p

Den var alltså TOM! :p haha, så jag fick ingen julklapp. Nejdå, Mikkan ska leta efter den och hittar hon den inte har hon lovat att köpa en ny åt mig =) Det var den historian, ja..
Hejdå alla glada:D /Lula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0