Lucia!

Förlåt att jag inte skrivit någonting på ett tag, säger jag och låtsas att jag har läsare.

Lucia idag, vilket betyder min namnsdag :p Skulle egentligen ha varit med på luciatåget idag i skolan, men eftersom johan dos stjärt inte tog med sig lucialinnet till mig som han sa att han skulle göra så stod jag där utan något linne och då fick man tydligen inte vara med. Men i efterhand är jag bara glad för det, förlåt ni som var med i tåget, men det lät förjävligt! Det var det väsrta jag hört. Det bästa enligt mig var när killarna sjöng, först Victor och sen Johan, det andra var bara ren katastrof. De sjöng i otakt och vissa snabbare än andra, falskt.. Ja, inte så trevligt, men det gick bättre andra gången. :) Efter Lucia pratade jag med Angelica och Eva och fick betyd i svenska och engelska och de var rätt hyffsade och jag är bara glad att jag överhuvudtaget fått betyg efter att ha varit borta från skolan så pass länge. Fick hålla i Angelicas lilla dotter också, Elsa som är 3 månader snart. Bebisar är så otroligt söta, speciellet deras små kroppar! Det är nästan som om jag vill ha en egen liten bebis nu. :P Efter det gick jag hem till Freddi där hon och Isa var. Och eftersom vi var tvunga att gå upp 6:20 imorse var vi väldigt trötta och sov till kl.16:00 ungefär, hehe. 

Har ni fått någon julkänsla ännu? Jag hoppas att jag ska få det nu, eftersom mamma har öst på med julmusik där på övervåningen och vi ska snart klä granen. Vår gran har två toppar! Det är jättefult, nästan som man skäms. Men det är en kungsgran så den var rätt dyr och då känns det onödigt att köpa en ny för den sakens skull. Sen tycker mamma att den är charmig..

Ikväll kommer Freddi och Isa hit, vi ska få gitarrlektion av Mattis och Tobbe. Vi börjar komma igång lite här, det är skitroligt. Önska oss lycka till och ät mycket luseebullar idag!

Puss/Lula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0