Måndag

Måndagar brukar vara så jävla tråkiga, och det känns som man går hungrig hela dagen. Så var det väl ungefär för mig tills jag käka lunch, då jag inte var hungrig längre, men så fort magen gjort sitt kände jag mig hungrig igen och varit det ända sens dess. Nåväl, två bra (tror jag) saker har hänt idag. Den första är att mitt under mattelektionen idag så ringer Krister från 3, ni vet telefon grejen och säger att jag är V.I.P där. Det är detta jag är osäker på om det är bra eller dåligt. Han sa att jag använt min mobil flitigt och vad det nu var och att jag skulle få grejer för halva priset osv och det kan ju alltid vara bra? Ialla fall verkar det ändå vara så att han var seriös, det  lät inte som om någon satt och ville luras. Jag gav honom mammies nummer och vet faktiskt inte vad han sa till henne. Men skitsamma, jag är VIP :D (hehe, är kul att säga)

Den andra braiga saken är den att efter skolan gick vi till Micke och pratade i kanske 1½ timme eller så om bandet. Det som bekymrar mig är Johanna och att vi inte har ett place att lira på. Johanna är säkert jättebra på trummor efter att hon övat en stund, men  var i helvete får man tag på trummor? Ska höra runt lite mer bland kompisar om någon har ett sätt att låna ut eller så. Men iallafall, vi har fått reda på jättemycket och det känns mycket bättre nu. Fan jag vill bara sluta skolan, sätta mig i ett rum med tjejerna och inte lämna det förrän vi är världsbäst och sedan rocka hela väärlden! WOHO! Jag blir bara mer och mer taggad för varje sekund. ^^
 Efter plugget gick vi hem till Freddi, var rätt oseriösa och slappade bara. Och nu är jag hemma och ska käka, sen ska jag till Isa och där ska vi lira lite. Förresten, jag ändrade min outfite idag, bilder på den nya läggs snart in!

Nu är iallafall betygen satta för denna termin, jävligt nice med lovet som kommer upp! Jag ska verkligen vrålspela på gitarren då. Man får se det som en chans att sitta dag och natt med gitarren och inte gå och festa eller så. Nej nu gäller det och vi ska klara det!

Jag skulle villja se ut som M-K & Ashley Olsen, de är så himla vackra. Behöver jag sen ens nämna deras garderober? Helt sjukt snygga kläder! Men jag gillar dock inte att de använder päls, det äcklar mig. Men resten kan dom väl bara skänka till mig? Och framför allt alla deras skor och väskor! Jadu, livet är orättvist.

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0