Måste bara tillägga;

I förrgår kl 20.00 hade hela Tyskland i 5 minuter släckt ljusen för att visa att dem bryr sig om det som händer med våran planet och dess förändringar. Bill Kaulitz hänvisar intresse och vill få ett stopp på klimatförändringarna, vilket jag tycker är superbra och jag blir så stolt över honom :p
Men det jag vill säga förutom att det är skitbra att Tyskland gör som dem gör, att vi borde göra lika dant! Jag tror att det kan göra skillnad om man en gång i månaden släcker ALLA lampor i hushållen i hela Sverige, under en tid som de flesta inte gör något särskillt så att det inte äv vid 17-18 tiden då folk lagar mat :p Men någon lösning måste vi ju komma på, för även om det inte påverkar oss så mycket i dagsläget så kommer det, om inte annat, vara kaos när vår generations barn växer upp.

image4
Is'nt he lovly?

Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :)

2007-12-10 @ 18:19:24
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0