Mysig söndag

Dagen började med att jag fick frukost på sängen av min kära mor, då jag låg och kollade på Jancies Dickenssons program i mitt nystädade rum, då Isa ringer och frågar om jag vill följa med henne och Johanna till stinsen. Självklart vill jag det! Eftersom jag varit så ortoligt sjuk den senaste veckan har jag inte gjort någonting alls, what so ever.Jag gick och klädde på mig, dagens outfite: brun polotröja från H&M, svart stickad tunika från BikBok, jeans shorts från Colle Ctors Iteam, Svarta strumpbyxor av H&M och röda stövlar av Scorett. Inte så märkvärdigt, men väldigt skönt och behändigt.

Köpte onödiga saker, såsom äcklig mat på Taco Bar och BK men vi hade väldigt roligt så det gör ingenting. Fick sedan skjuss hem av min mor. =) Jag hade planerat att plugga på extra till matte och engelska proven jag antagligen kommer att ha imorgon, men självklart gjorde jag inte det utan satt istället och kollade på först Love Actually och sedan på Heavy Metal nånting. Mycket klokt av mig, inte så mycket som hänger på spel menar jag. Bara liksom min framtid..... :(
Men jag kan inte stå emot metal, den har fångat mig<3 hehe.

Jag har inte fått någon julkänsla ännu, har du det? Jag är rädd att det ska bli som förra året, det första året jag inte hade någon julkännsla. Jag undrar om det är så att den där julkänslan bara existerar när man är ett litet barn? Iallafall hade jag tänkt hjälpa till på traven nu när jag köpt mig en egen svart julstjärna att hänga upp i mitt rum, jag sa först nej till mamma, att jag inte ville ha någon dekoration i mitt rum men jag tycks behöva det ändå. Mamma måste leta reda på en sladd så vi sedan kan hänga upp den. :)

Min önskelista:
Guitar Hero III till Wii
Hund
Lakansätt, (svart/rött eller svart/vit blommotiv)
Större TV (min lilla lcd tv är bara pinsam, den är ju tom mindre än min datorskärm :p)
Perfum + Bodylotion och deo
Tokio Hotel konsert (helst i Tyskland)

vad står högst på din önsklista? :)

Sov gott alllihopa!    Puss/ Lula

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt och sov gott!

2007-12-10 @ 01:35:49
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: lula

Charming man: Detsamma! :)

2007-12-10 @ 01:48:01
Postat av: Johanna

Tack :)

2007-12-10 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0