Please God, help me with this.

Okej, har varit på hundmässan och ägnat mest tid åt att kika på olika hundraser. Jag vill ha en pomeranian. En svart sådan, jag har bestämmt mig för en den. Problemet är att den inte är allergivänlig och Jani (min låtsaspappa) är allergisk mot pälsdjur. Jag ska ändå vinna det här, det finns mediciner och vaccin man kan ta, så det gäller att övertyga honom om det. Mina argument hittils är att vi är en familj och man får faktiskt ta att anpassa sig och jag har anpassat mig i 7 år, nu är det hans tur. Jag och min hund kommer ändå inte bo här speceillt länge till. Jag kommer ta hand om den själv. Börjar jag på djurgymnasiet kommer den att vara med mig i skolan annars kan jag gå på ett djurintenat. Jag kommer älska den nått otroligt och bli världens bästa ägare.  Kommer du på några fler?

Ska gå och äta och diskutera detta nu med familjen, berättar sen hur det gick.

puss!
image16
Min bebbo fast ljus, min ska vara svart och sötare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0