Test

sammanfattning år 2007;


- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja, det har jag säkert

- höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften

- blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

- dog någon som stod dig nära?
Ja =(

- vilka länder och städer besökte du?
England, Frankrike, de var väl de ;o 


- är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Ja, många saker, bla typ pojkvän :p

- vilket/vilka datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Håller inte direkt reda på datum ;p

- vad var din största framgång 2007?
Att jag tog tag i skolan igen

- största misstaget?
Att jag klippte av mig håret =(

- har du varit sjuk eller skadat dig?
inte direkt

- bästa köpet?
Min mobil kanske

- vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat (helt onödigt att köpa mat -.-)

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, jag och Isa o gänget tog kontakt igen =)

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Babyshambles - delivery

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte riktigt, det har iallafall inte varit mitt bästa år iallafall

- vad önskar du att du gjort mer?
Många saker

- vad önskar du att du gjort mindre?
Klätt mig som jag gjorde :/

-hur tillbringar/tillbringade du julen?
Med familjen (+Johanna  kankske :D)

- blev du kär i år?
Ja, eller, massa små förälskelser

- hur många förhållanden?
Inga fan 

- favoritprogram på tv?
Sex and the city 

- bästa boken du läste i år?
Fans av Fredrik Strage

- något du önskade dig och fick?
Ja, det fick jag säkert

- något du önskade dig men inte fick?
Ja, en hund

- vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Va på nån fest

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, om jag hade haft en pojkvän och en hund

- hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Cp

- vad fick dig att må bra?
Mina kompisar för det mesta =)

- vem saknade du?
Saknade väl ingen specifik person :p

- de bästa nya människorna du träffade?
Om det var dethär året jag träffade Mikkan så är det hon :D

- Årets Snyggaste?
Bill och Tom Kaulitz

- Årets Hetaste?
Tom Kaulitz

- årets största kärlek?
Hade nog ingen

- årets besvikelse?
Det måste fan varit att jag tog Wii istället för PS3

- årets bästa?
Många saker

- årets snällaste?
Isastjärt, Mitchibitchi och Lelle =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0