Härskaren

Hej läsare. Whats up? Igår var jag med Dyamin och ja, fick värsta chocken kan jag säga. Var även på sjukhuset, och hos frisören. Felix har klippt tuppkam. Man känner knappt igen honom längre, men han är fett snygg. Det är en sån stor skillnad på för och efterbilderna bara, så det tar ett tag och vänja sig med det. Jag menar, först hade han hår till under axlarna och nu är han snaggad på sidorna. Kan ta bild och lägga upp sen på honom så får ni se.

Idag ville jag åka upp till landet, men så har man en sån mamma man har så självklart blev det inte av. Fattar det bara inte, när hon vet hur glad mormor och morfar (och jag och felix för den delen) skulle bli utav det, och när hon vet att vi inte kommer ha kvar varken morfar eller landet särskillt länge. Tycker det är så själviskt!


Imorgon ska jag iallafall träffa Jesper, han har lovat att laga mat åt mig :p Fett gullig. Det var jättelänge sen jag sist såg honom, men imorgon så. :)


Kommentarer
Postat av: mikkan

jag kommer sluta läsa din blogg nu lula, du skriver ändå aldrig nåt ;O

2008-04-27 @ 14:49:17
URL: http://chilimikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0