Lugg?

Hej igen! Som de flesta vet så är mitt hår en katastrof! Slitet och kort. Men för er som inte känner till historian så var jag först blond, och sen hittade vi hos en tjej nån produkt som skulle göra håret brund för stunden och det satte vi i mitt hår. Brunt vart det, men saken var den att när vi sköjlde ur det så vart mitt hår grått! Den där krämen måste ha frätit bort all pigment från mitt hår, och det gick inte att färga över! Åkte till papa några dagar senare och där fick ett proffs fixa mitt hår så färgen stanna kvar men det är alltså knappt! Har hela tiden haft gråa stuk över mitt hår enda sens dess, men det får jag leva med. Håret vart iallafall väldigt slitet, speciellt för att jag blekt det 3 gånger innan med 12% blekningsmedel! 

Nu är det iallafall på rätt väg. Det växer och jag har fått massa Bumble and bumble produkter som ska fixa skadat hår. SÅ nu är det inte långt kvar tills mitt hår är långt igen, oc då funderar jag på att klippa lugg igen? Tänkter inte göra det nu när jag har så kort hår, utan när det ligger i tutthöjd nivet? Vad tror ni om det? =)
image265 image264image266

image267
vill ha en riktig Elin Kling lugg!

                                               

Kommentarer
Postat av: mikkan

jag har sån lugg, det är bara jobbigt och den delar bara på sig hela tiden -.-

2008-04-06 @ 16:38:08
URL: http://chilimikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0