Michael Jackson in my heart.

Jag älskar Michael. Skiter i vad folk har att säga om att han skulle vara peddofil eller inte, jag tror det verkligen inte iallafall.

Det jag vill komma till är att fan vilken tallang han har! Jag tror att han är en sjuhelvetes trevlig och bra människa. Har sutttit och lyssnat på honom i flera dagar nu. Hörde att han skulle göra en ny tour(?) kommer han till Sverige så ska jag försöka få tag på biljetter!  Jag stör mig på att han blivit straffad  för att han bryr sig om människor. Alla människor är så fruktansvärt fega och vet inte vad dom ska göra när dom får riktig kärlek att dom hellre väljer bort det och gör det till något dåligt. Har suttit och lyssnat på fler interjuver med Michael från Youtube också, och han säger ofta att det är hans dröm att göra något snällt för baren. Alla föräldrar till barn som har det bra fattar inte hur det är för barn som inte har det bra, Michael vet, eftersom han var ett av de barnen som inte hade det bra, och därför har han det med sig och vill hjälpa de barnen. Barn är så otroligt maktlösa och "små" när de vuxna (syftar på de dåliga vuxna nu) har något att säga. Kan inte dirket säga att jag vet hur de barn som har det dålig varit med om och känner, men jag har fortfarande stor sympati och empati för dom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0