Tisdag

Hej allihopa. Hur mår ni idag? Jag mår rätt bra, var uppe tidigt imorse och gick sedan i tid till skolan. Gjorde två nationella prov i engelska. Det var inte svårt alls, kul om något.

Jag hade den bästa drömmen om Bill i natt. Åh, vad jag önskar att det var verklighet. En dag så kanske.... =))


Nu ska jag ner till Ica med Mattis och Felix, sen kanske Dyamin kommer hit. Älskar hans namn, tror att det är jamaicanskt eller nått sånt. Har förövrigt fått min andra gitarr till Guitar Hero, -ÄNTLIGEN! Helt sjukt att det tog 4 månader! Sen har jag även Mario Kart -Double Dash hemma som då är väärldens roligaste spel. Eller okej, det ligger delad etta med GH.

Nu ska jag gå, har massa saker jag vill skriva om, får se vad det blir. Ses senare förhoppningsvis =)

Puss

Några favoritbilder på min(..) bebbo =)
image270
image271
image272
image273
image274image275image276

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0