Gossip Girl

Som de flesta vet så har jag sett alla avsnitt av gossip girl, och jag måste verkligen säga det att det är världens bästa serie! Den är inte som de andra man är vana att se som typ Greys Anatomy, där samma sak egentligen händer om och om igen avsnitt efter avsnitt. Min favorit är Blair, varför? Jo, för att ävan om hon ska framstå (och är) den "onda" och elaka, så finns det en bakgrund till varför hon är det och hon är inte så hela tiden, utan det är ju engtligen bara emot lilla fjirtis Jenny. Och när vi ändå har henne på tråden kana jag ju avslöja att hon är den som är minst populär enliget mig. Hon är bara ivägen, ge upp! Hon måste ju väl ha fattat själv att Blair (för er som sett mer än vad som visats på tv) inte vill ha henne som kompis, då kommer man inte objuden till hennes maskerad som är för de äldre, då går man inte och berättar saker för Blairs pojkvän vad som hände under den tiden de gjort slut och han gjorde en riktigt rikgti elak grej (nästan) mot henne och då Jenny inte har nånting med det och göra, speciellt inte efter att fått reda på det av att Serena berättade det för Dan i tillit och Jenny stod och tjuvlyssnade! Åh, jag blir bara arg på henne, jävla fjortis -.-

Tycker förresten bara att Blair är den enda som är fin i hela serien av tjejerna, hatar Serinas mun -den är skitäcklig av många orsaker, och Jennys utseende vill jag inte ens diskutera.  Däremot är de tre grabbarna mamas sweeet potatopie!
image135
image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0