2005 eller?

Hejsan svejsan. :) Har egentligen inget roligt att säga, men ska försöka komma på något till senare ikväll. :)
Jag satt och tänkte på ett av mina tidigare inlägg om bandet, och jag måste säga att jag övereagerade aningen och håller med Johanna, det var onödigt att sätta in i bloggen. Som tur är är det ingen som läser min blogg, så ingen skada skedd antar jag. Iallafall, så tyckte jag innan, och det gör jag delvis nu med, men jag måste verkligen säga detta, går vi i sjuan igen? För det känns verkligen som det! Det är precis som i sjuan. Vad fan är det med "utfrysiningen", arga blickar, tål inte att prata med osv! Herregud, är vi inte kompisar längre? Jag känner verkligen att jag inte orkar bry mig utan när det har lagt sig, eller om det ens lägger sig så får ni komma till mig. Jag orkar helt enkelt inte. Haha, jag får vara ensam i skolan, det gör inte så mycket :p Eller så får jag hänga efter Johan, eller möjligtvis Felicia. :p =)

Jag har nyss suttit i badet och skrubbat hela mig, och jag tror att jag (som vanligt) skrubbade för mycket eller för hårt i ansiktet för att det är jätterött och svider :'( Hoppas jag inte kommer få ett sånt där skrubbsår som jag brukar få :p Att man aldrig lär sig..

Finns det kanske något bra på tv man kan kolla på? Ska gå upp och sätta mig en stund iallafall. Victor är här också, och honom vet ju alla vad jag tycker om -.-

Kommentarer
Postat av: ebba

fan vad jag känner igen det där !

2008-01-24 @ 21:58:27
URL: http://ebbsillon.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Om du har fantasi så kan du gissa bilden i min blogg! INGEN har hittils lyckats komma med det rätta svaret :)

2008-01-24 @ 22:10:27
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: mikkan

lula du måste sluta överreagera. :p det slutar aldrig bra, de vet du, jag med haha :p och om jag ska va ärlig hade jag blivit rätt sur om jag hade varit med i ett band och spelat gitarr och sen ska någon helt plötsligt byta till det jag spelar, men snacka med dom i stället och visa att du vågar istället för att gå och låtsats som inget alls.

2008-01-27 @ 03:27:48
Postat av: lula

mitch; gulligt att du bryr dig, men just när det gäller det här, så snälla lägg dig inte i. Du vet inte vad som hänt innan och efter, så det går inte ens att skriva så som du gjort :/

2008-01-29 @ 23:57:12
URL: http://luuula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0