ÅH NEJ!!!

ÅÅÅÅ!!! Kan det bli värre? Som jag sa förut så ska Tokio Hotel spela i sverige den 3/4, och biljetterna tog slut hur fort som helst, men att jag hittade en anann sida att beställa ifrån. Men jag fattade inte hur jag skulle betala det, och trodde inte att jag hade fått nått mail om det, men det hade jag tydligen, men det var den 22/12, så det var ett par veckor sedan, då de skrev  "Vi har ej mottagit någon betalning för nedanstående order. Därmed är den nu makulerad."  Jätteroligt, nu har jag inga biljetter. Men jag gickgå in och kollade om de fanns kvar några på den sidan,  och det gjorde det, bara det att de kostar 1995:- STYCK nu. Och det är faktistk för mycket. Nog för att de kostade 3000:- på den i frankrike, men då betalade jag inte själv.

Men än finns fortfarande hopp! Först och främst har dom inte släppt alla platser ännu, men det vet jag inte om de kommer göra eller inte, men jag hoppas, hoppas, HOPPAS verkligen det. Annars får vi åka ner till hovet och köpa av någon jävel som säljer där på plats. Om inte det heller blir för dyrt så att säga.
I värsta fall kan jag och mina tjejkompisar (som jag antar att dom vill) åka och stå vid deras hotell, för jag antar att dom sover här. =) Jag ska försöka att inte övereagera på det här, för det finns faktiskt möjligheter kvar.



image63
Jag tror att de är de röda längst fram platserna de inte släppt ännu

Kommentarer
Postat av: anna

kolla på blocket annars

2008-01-14 @ 21:04:05
Postat av: fredrika

vi ska dra till hotellet så klart! vi vill ju inte missa när tom bjuder upp mig på hans hotellrum;) hahah! *in my dreams*

2008-01-15 @ 15:34:43
Postat av: lula

:D:D:D vi får börja typ och spara till det vi ska göra :p berätta inte vår masterplan för någon, då kanske dom härmar :p

2008-01-16 @ 16:31:05
URL: http://luula.blogg.se
Postat av: fredrika

haha nej då, det förblir våran lilla secret..
hoho ja är övertaggad! :DD:

2008-01-16 @ 17:04:45
Postat av: Anna

hihi, jag tror redan att jag förstår eran lilla secret.. om det är att ni ska bo på hotellet måste jag bara säga att det e kört:P Jag läste detta på tokiohotelegetfansforum =

"för det första måste någon myndig bo på hotellet, det är en säkerhetspolicy som finns på grand hotel, ingen under 18 får bo där. Dessutom är alla rum redan uppbokade, om ni inte vill betala 17.00 för en svit.
Dessutom tycker jag att det är oerhört respektlöst av fans som bor på hotellet, lixom kom igen, låt killarna få ha lite privatliv"

2008-02-18 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0