Dagens Outfit!

Herregud, jag vet inte vad det är med mig. Jag känner mig så (oroväckande) generös! Inte nog med att ni fick en dagens outfit igår så får ni en idag igen! Dagens stora överaskning; jag hade uppsatt hår! Det har jag inte haft på länge kan jag säga dig. Tyvärr ser det inte lika bra ut som det känns att ha det så, men det är bara att vänta på att håret mitt växer. :(

image92

Tryck för större!

¤T-shirt - H&M
¤Kofta - Gina
¤Jeans - Cheap Monday
¤Ringar - Mammas allihopa =)

Ska slänga på mig en stor sjal eller halsduk till senare, svarta pumpsen och svarta kappan. :)



UPPDATERING! Här får ni se hela min outfit om ni vill =)

image97image98

¤Svarta pumps - Ellos
¤Svart kappa - Vila (tog mammas istället, den är lite för stor :/)
¤Sjal - MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0