En ny tävling!

Nejdu, jag vann tyvärr inte Malins tävling, precis som jag trodde :p Nåväl, livet går vidare, och i mitt fall gick det vidare till Kenzas blogg istället! Hon tävlar ut ett par örhängen som jag verkligen velat ha, men aldrig kunat köpa. Hoppas turen är på min sida denhär gången, och ska jag vara ärlig så är priset bättre i denna tävling :p


Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m. 24 januari.

Tävla du också! Och om du inte gör det, håll gärna tummarna för mig :D

Kommentarer
Postat av: L I S A

Brukar väl kika på Röda Korset, Beyond Retro på de tyvärr få platser det finns, ibland Myrorna m.m :)
Kram

2008-01-14 @ 14:58:08
URL: http://lisaplace.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0