I know, it's only rock 'n roll but I like it.

Hihi, här kommer ett ytterst onödigt inlägg, men det är något jag är lite stolt över och ja, folk verkar ändå inte tycka att min blogg är något vidare intressant. Nåväl, för ett par månader sen var jag inne i en emo period, pinsamt nog, och då klippte jag av mig håret. Nu i efterhand ångrar jag mig somfan! Men nu är det påväg att bli långt igen :D


Mitt hår innan, ser inte så bra, men det går tillunder tuttarna ungefär :p

När jag klippte av det, </3

För en månad sen :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

yes whyy did you do it??

2008-01-04 @ 19:12:14
Postat av: lula

i dont know johanna, i just not know :'(

2008-01-04 @ 19:32:50
URL: http://www.luula.blogg.se
Postat av: fredrika

de va dumt av dig juliiiiaaa! äh snart växer det ut igen ska du se.

2008-01-07 @ 18:01:33
Postat av: lula

ja det hoppas ja på iaf :( vill du fortfarande klippa det sådär som vi sa? =))

2008-01-14 @ 18:24:01
URL: http://luula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0