Long time, no seen.

Hej igen allihopa! Har inte bloggat på ett tag, men det är inte så jävla roligt när ingen vill komentera :'( Inte ens mina närmaste vänner, och då tappar man lusten. Men iallafall, jag ska försöka ta igen så mycket som möjligt, kanske inte just idag för jag måste gå och göra mig i ordning, men så snart som möjligt.
Iallafall, tänkte ta upp Elizabeth Jagger som ämne idag, Mick Jagger från Rolling stones dotter.

Så här står det om henne i wikipedia;  "Elizabeth Scarlett Jagger, född 2 mars 1984, är en engelsk supermodell och är dotter till supermodellen Jerry Hall och Rolling Stones-sångaren Mick Jagger.

När hon var 14 modellade hon med sin mamma för Thierry Mugler - med framgång. Sedan dess har hon jobbat med modeller som Kate Moss, Karolina Kurkova, Gisele Bündchen, Erin O'Connor, Lily Cole, Mona Johannesson, Vlada Roslyakova, Snejana Onopka och många fler. Hon har även jobbat för bland annat Revlon, Victoria's Secret, Sass & Bide, Chanel, Gucci, Burberry, Louis Vuitton, Lancôme, Ralph Lauren, Versace, Nina Ricci, Mulberry, Hermès, Dolce & Gabbana, Moschino, Tommy Hilfiger, Marc Jacobs, Belstaff, Valentino, Oscar de la Renta, Christian Lacroix och många, många fler. År 2004 blev hon omslagsflicka på det prestigefyllda baddräktsnumret av Sports Illustrated. Och hennes modellagentur är Ford models.

Hennes intressen förutom mode är konst, djur, film, böcker och musik."

Då är min fråga till er, tror ni hon hade blivit så framgångsrik utan sina föräldrar? Tycker ni att hon är vacker nog att vara en supermodell? Jag såg ett tvprogram om henne för ett tag sen, och hon verkar vara rolig och livlig, men jag tycker knappast hon är vacker. Men det är min åsikt, vad är din?

image38


Kommentarer
Postat av: isa

she is ugly

2008-01-04 @ 18:47:25
Postat av: Johanna

hon se ut som en papegojja..

2008-01-06 @ 17:47:20
Postat av: mikkan

hon ser nästan ut som mig

2008-01-08 @ 17:40:01
Postat av: mikkan

plus att man inte alltid behöver vara vacker för att bli ggrymt bra på bild! ;)

2008-01-08 @ 17:41:09
Postat av: lula

det var det värsta jag hört! Skulle hon se ut som dig mikkan? Möjligtvis hennes kropp, men vafan? skärp dig

2008-01-13 @ 17:38:08
URL: http://luula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0