Ny bloggdesign!

Hihi, vad tycker ni om min blogg? Det är allt tack vare Johanna, som satt och jobbade på den hela kvällen. Jag är jättenöjd, förutom att jag inte gillar min profilbild, men den ska hon ändra imorgon. Jag måste verkligen lära mig sånt här själv, stackars Johanna, hon ska inte behöva slita för min skull :p

Har kollat runt lite på Ellos ikväll, och funderar på att köpa 3 olika saker där ifrån. Lägger upp dom här, och eftersom jag antagligen kommer beställa de i morgon får du jättegärna berätta din åsikt om de olika varorna, så jag vet om det ens är någon idé att köpa dem. :)

image58
Pumpsen som jag tidigare skrev om

image59
En svart väska, möjligt vis den bruna(?)

image60
En blå blus



Snart ska jag faktiskt gå och lägga mig, ska bara torka håret nu eftersom jag nyss kommit ut ur duschen. Sov gott allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0