Paris?

Hej bloggen! Inte en sån spännande dag idag kanske, men jag har iallafall något nytt på gång. Det är nämnligen så att jag nyss skickade ett mail till pappa angående min adress. Jag har funderat ganska länge på att flytta ner till pappa efter att skolan slutat, men sen startade vi vårat band, men det gick ju åt helvete så vad ska stoppa mig nu? Jag frågade helt enkelt pappa vad han tyckte om att jag flyttar ner dit, iallafall ett tag. Jag är så trött på Sverige och varenda människa som bor här. Jag önskar jag kunde ta med mig Lelle dit, och Mikkan för den delen, men annars kan allt annat bara dra åt helvete.  Jag vill ut och leva livet! En ny början, med massa pengar! Varför har jag inte gjort detta tidigare? :p Hehe, nejmen det här är nog verkligen något jag vill. Kommer isåfall sakna min familj men det går väl över mer och mer med tiden, dessutom ska jag ändå inte bo kvar hos någon av mina föräldrar särskillt länge till förhoppningsvis. Jag måste verkligen kämpa med mina betyg nu också här i slutspurten. Det är viktigt att jag får BRA betyg, så att jag får den där bilen pappa lovat mig. :) Jag funderar på bland annat  en Lamborghini Gallardo Superleggera eller en Land Rover Freelander. Dags och plugga lite, så hörs vi kanske sen :)


Kommentarer
Postat av: mikkan

bäst för dig att jag får hälsa på dig då!

2008-01-29 @ 09:30:44
Postat av: lula

klart du får!

2008-01-29 @ 10:53:51
URL: http://luula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0