Slut på snön?

Hej allihopa! Hade tänkt och sätta in en bild på dagens outfit idag, men eftersom jag inte gick till skolan (mådde dåligt som tusen, så mamma sjukanmälde mig) så består min outffit av pyjamasbraxor och en t-shirt :) Jag försöker göra en imorgon istället, om jag mår bättre dåva.

Idag har jag bara legat i sängen och haft ont i magen. Jag kollade på en dansk film, "Älskar dig för evigt" hette den. Och den var rätt bra, ingen 5 direkt men det funka. Haha om jag ska vara ärlig så låg jag rätt länge och störde mig på danskan, jag tycker det är så himla fult! :p En blandning av tyska och svenska som dom typ mumlar ut.

Nåväl, vart har all snö tagit vägen? Var det det enda vi kommer få iår? Iförsig är det rätt skönt tycker jag, och jag är jättenöjd med vädret som vi haft de senaste dagarna, och jag skulle inte stå ut med slask nu! Men det skulle faktiskt vara lite roligt att åka pulka igen och det känns rätt konstigt att vi inte har nån riktig vinter. Men jag antar att det kommer väl mer i januari-februari.

image62
hihi våran iglo vi gjorde när snön kom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0