Buhu

5 cigg på 3 dagar, tre dagar jag varit grining och trött utavhelvette. Men snart får jag förhoppningsvis pengar så jag kan köpa ett nytt paket. Nog om tråkigheterna. 
Idag har jag bara chillat hemma, föjlde med mamma till hennes tjejkompis och käkade där, annars stod bara top model på mitt schema! Älskar när de ska göra makeovers! :)

Jag tänkte på en sak, är det för tidigt att använda öppna kilklackar? Jag är jättesugen på att använda mina igen, jag har sakant dom så :'( Vad tycker ni? Skulle det se helt sjukt ut? Ja, ska lägga in något nytt här i bloggen, nämnligen veckans snygging och veckans snygga kändis! :) Börjar med det nu ikväll.
Ses sen igen!

image210
Ett par riktigt snygga kilklack, önskar att jag ägde dom!

Kommentarer
Postat av: linda

langa bild på skorna! linda wanna seee :)

2008-03-07 @ 15:35:07
URL: http://nerdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0