Gott folk!

Hej allihopa! Gissa om jag vart glad idag när jag kollade på statistiken för en liten stund sedan. 41 unika besökare för två dagar sen. Mitt rekord hittils! Så typiskt bara att jag inte skrivit på länge, det blir alltid så tycker jag.. Så fort folk blir intreserade av min blogg så slutar jag blogga, sen när de tappat intresset så ser jag att jag haft läsare för en gång skull. Hoppas de flesta av er hittar tillbaka iallafall. Mikkan har lovat mig en ny design så förhoppningsvis kommer min blogg bli snygg innom kort.

Hade jättekul på NKeventet. Det är så att Kina kommer till NK denna vår och då var kända kineser inom området där och presenterade nyheterna. Vi hade jätteroligt allaihopa, minglade runt med massa rika, käkade "god" mat och såntdär. Enda nackdelen med kvällen var mitt dåliga val angående skor.. Eller dåligt var det inte men efter 5 timmar stående (nonstop!) så hade jag rätt ont. Men köper jag 11 cm höga klackar får jag väl skylla mig själv i guess. :P

Har ni sett Top Model Sverige? Ni vet hon brunetten som reprensenterar och jobbar på Mikas modell agentur? Hon var på det där eventet och pratade med mig och frågade om jag var med i Mikas och så. Hon kallade mig även vännen. Huhu, en "kändis" har kallat mig för vännen. Töntig jag är.

Vi fick alla 500:-, skulle likaväl ha gjort det gratis eftersom det var en rolig upplevelse. Vi tjejer hade jätteroligt tillsammans. Och de var ett par andra jämnåriga tjejer som var roliga de med. Kommer bara inte ihåg vad de hette. En av dom fick iallafall liiite för mycket vin i sig, men det livade upp stämningen för oss så det spelar ju ingen roll. :))

Kommentarer
Postat av: mikkan

jag önskar nån från mikas ville ha med mig också, då betyder det att man är bra och fin.

2008-03-08 @ 18:48:55
URL: http://chilimikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0