Hejdå allesammans

Åkte inte till Paris idag. Igår kväll upptäckte vi att våra pass hade gått ut! Så idag var mamma och jag och fixade ett pass som håller ett par dagar som kostade 980:-.
Jag är skitsjuk, hostar utav helvette, har feber, illamående, ja allt! Menmen, jag måste säga adjö till farfar. Tror inte jag följer med till begravningen på Korsika dock, har aldrig varit på begravning och det känns rätt obehagligt..

Imorgon ska jag upp kl 4.30 för att sedan vara på arlanda en timma senare. Flyget går nämnligen 6 nånting. Ooorkar inte egentligen, men det får va. Nu ska jag packa klart och sedan gå och lägga mig.

Ha en bra vecka allihopa!

Ps. Tänkte tipsa om Kenzas underbara tävling som pågår just nu i hennes blogg. Du kan vinna en svart eller brun skinnjacka från Jofama. Var med du också! Kenzas blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0