Helvette..

Fan vad dålig jag är. Åter igen sitter jag här istället för i skolan. Jag vet inte vad det gör som får det att bli såh är. De mornarna jag kommer upp så står jag ändå vid yttedörren minst en kvart innan jag kan gå ut. Jag tycker om att vara i skolan, men det är något som tar emot nått otroligt och typ ger mig ångestattacker. Jag har pluggat idag så jag har iallafall fått något gjort..

Igår var jag och Jannike hemma hos Roffe och kollade på film, bland annat Good luck Chuck. Den var faktiskt riktigt rolig! Jag hatar Jessica Alba, hon är så förbannat jävla söt..

Nog om det. Jag kommer få en extream makeover på min blogg idag av MitchiBitchi :D Är så himla trött på min fula blogg som jag har nu. Usch. I cant wait :D Den kan nog anses lite för naken, men jag älskar den bilden.. Jaja ni får se och tycka till senare. Kommer även att ha musik på min blogg, har du nån låt du gärna vill att jag har med så kan du skriva det här!


Nu ska jag ut och ta ett bloss, hej så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0