Klargörande

För att göra allt glasklart för alla måste jag först starta med att jag har inte berättat något för Mikkan, era bloggar är offentliga och Mikkan har gått in på dom av sin egna vilja. Jag har inte bett henne stå upp för mig, utan det gör hon av sig själv, eftersom hon är min vän. Jag har själv ingen aning om vad ni pratar om, Mikkan skriver något litet då och då på msn, och jag har förklarat för henne att hon inte behöver stå upp för mig, även om jag innerst inne uppskattar det.

Jag har släppt er, okej? Jag kan titta på er utan att se er. Jag har gått vidare och skiter fullständigt i allt ni gör och inte gör. Ni är inte värd min uppmärksamhet. Men jag måste erkänna, jag har tidigare tänk och oroat mig för er, som när en utan er inte hade valt sitt gymnasium och jag vet hur orolig och vilken ångest personen hade inför detta så fundarade jag en hel kväll på  om och hur jag skulle kunna hjälpa henne. Jag bestämde mig för att lägga det åt sidan eftersom jag visste att om jag försökt hjälpa henne så skulle jag bara få skit tillbaka. Därför ber jag er nu att bara lämna mig ifred. Jag behöver inte ha era komentarer liggandes i bakhuvudet, ok? Det har varit tufft nog för mig, så snälla, låt mig bara få va.

Kommentarer
Postat av: mikkan

jag ställer upp för vänner. vad det än är.

2008-03-14 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0