Orättvist (SM)

Smashing Pumpkins spelar snart här i Sverige och jag skulle mer än gärna gå. Tyvärr har jag lika mycket pengar som den som lever på gatan just nu så jag kan inte. Lelle däremot, hon ska gå! Så orättvist :'( Jag tänker sitta hemma och spela den enda låten som finns med dom på guitar hero och låtsas att jag hör dom live eller nått.. Sad, so sad.

Ska berätta och lägga in bilder på mina senaste köp, jag lovar att ni kommer tappa hakan. Ni förstår jag var inne på en sh affär för andra gången i mitt liv (sprang ut då jag var på beond retro i tisdags, villket var min första gång på sh) och jag hittade faktist ett par grejer. :)


Ikväll ska jag antingen plugga som ett svin eller gå ut och festa med några kompisar. Det ska komma nån Danne som tydligen är skitrolig så det  vore synd och missa men samtidigt måste jag få det här med skolan gjort! Jaja, vi får se hur det blir. Ses senare!

Smashing Pumpkins - Tarantula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0