rakt från hjärtat

Det är rätt ofattbart egentligen. Men jag kan känna det i mig. Du är min absoluta bästavän, vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Du är den enda som aldrig, ALDRIG lämnat min sida, inte ens en smula! Du ska veta hur mycket jag uppskattar och respekterar dig. Och framför allt älskar dig. Puss på dig, du vet vem du är.


Väldigt dålig vecka, mina tiger byxor har förstörts, något som jag inte hade någon aning om (eller någon kontroll över) har gått över styr.. Svårt att förklara, men jag kan säga er att jag är minst lika chockad som ni. Är dessutom väldigt besviken på en viss person, men det är en annan historia..

Nu ska jag käka lite godis, ta en cigg och lite senare ut och träffa några kompisar.

Grattis till Emelie och Lucas som fyller år idag förresten. :D



image244
JAG VILL HA SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0