Room 401

Ett utav mina favorit program just när är Room 401. Jag skulle själv vilja  bli "offer" för ett av deras påhitt. :p
Den här videon är iallafall mitt absolut favorit klipp från showen, jag fattar inte hur de får in ett riktigt människohuvud där i. Jag menar, ett huvud kan så klart inte prata utan att ha en kropp och de allra nödvändigaste organen och blabla ni vet resten, så hur kan de isåfall byta ut (eller vad fan det nu är vad de gör)  det lösa huvudet till en människas huvud, eftersom vi såg ju alla att några sekunder innan saknade huvudet i burken kropp! Jag får inte riktigt till det iallafall, men det är som sagt ett fettbra avsnitt!
 


Kommentarer
Postat av: linda

haha, det skulle du inte alls vilja! :D du skulle dö lula!

2008-03-03 @ 07:59:45
URL: http://nerdy.blogg.se
Postat av: Linnéa

Oi! Sluta med dina tvärtemot särkskrivningar! Det börjar irritera mig

2008-03-03 @ 20:48:08
URL: http://linneaavsverige.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0