Snart dags

Måste bara säga att jag ångrar emormt att jag köpte kläder för min biljett till Tokio Hotel. Hur dum får man vara? Iförsig så har mamma sagt att hon ska se till att jag kommer vara där då det är dags, men jag känner att de är inte värt hur mycket pengar som helst!! Som på den här sidan, vafan? Hatar att dom ska köpa upp massa biljetter för att sedan kunna sälja dom betydligt mycket dyrare.

Tur att man har en sån underbar vän som Mikkan iallafall<3

Läste i Bills blogg att denna turné har dom 2 bussar! En till Bill och Tom och en till Georg och Gustan. Fett skönt det måste vara! Ja, nu väller avundsjukan här. Skulle inte banga på att dela dendär bussen med Tom och Bill alltså. Undrar om dom är lika dana som den bussen de hade innan? Kanske ger dom oss en ny tour i deras nyaste inverstering som de gjorde med den förra. :)

image225image226

Kommentarer
Postat av: mikkan

jag börjar fixa en ny design till dig i morgon, om du vill! berätta bara hur du vill ha det :P

2008-03-11 @ 23:10:00
URL: http://chilimikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0