Solbrillor

Idag prövade jag ut några utav mina favoritglajjor. Här får ni resultatet.


ABSOLUTA FAVORIT! Älskar Elton John brillorna! Enligt Elin Kling ska man satsa på runda glajjor till sommaren, både stora och små. Det kan vara svårt att hitta stora runda som är fina, finns många olika åsikter om Ashleys nya Chanelglajjor.


Wayfarers sitter inte så bra på mig, önskar dock att de gjorde det, det är så jäääkla snyggt!


Vanliga, aningen större. Supertråkiga egentligen, så tråkiga att jag var tvungen att hitta på något underligt sätt att göra bilden "roligare", Dessa kommer jag nog inte använda särskillt ofta iår.


Ovala rackare, tycker att modellen är jättecool, dessa är mammas gamla från 80-talet typ, tyvärr är det förstora för mitt huvud, synd. :(


ParisHilton. Om MK fortfarande kan ha på sig dom, så kan jag! Tykcer de är skitsnygga på MK, mindre snygga på Paris så det är nog rätt liten chans att de ser bra ut på mig. Menmen, jag prövar!

Det var allt. Är ledig imorgon så det blir sovmorgon! Mitch sover somsagt här, men hon måste iväg till skolan vid halv 1. Då ska jag faktiskt plugga, lika bra att komma ikapp!
Ses imorgon,
Juste! Jag pratade med tjejrna angående kläderna vi ska ha på detdär eventet, och Elin sa att det var ok att jag valde det jag ville, helst i svart och vitt. Kommer tyvärr bryta regeln med att ha en grå klänning (kan visa imorgon) men det sa Elin att det var ok det med. :) Toppen, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Klara

snygga solglasögon!:)

2008-03-06 @ 17:48:11
URL: http://komet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0