Torsdag =)

Hejsvej! Har ni haft en bra dag idag? Jag har det iallafall, hehe.
Kom försent som vanligt till skolan, men gjorde iallafall np idag! Muntligt i grupp, det var faktiskt rätt kul. Tror att det gick hyfsat bra. Efter skolan drog jag direkt till Roffe och käkade. Janike och Isa kom också. Det är egentligen allt jag gjort idag, men den har varit okej ändå.
Nu ska jag sätta igång och skriva en musikuppgift jag fått av Micke, fast jag tror jag skriver den för hand istället, jag orkar inte sitta vid dator. Får se om jag drar till Roffe senare ikväll igen, efter att dom varit ute på sin jävla power walk i 2 timmar -.-

Jaja, kanske kommer nått lite roligare inlägg senare, men det tvivlar jag på tvvärr. Men ni kan ju alltid kika förbi och kolla :D
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla.... "kom försent" du kom för fan kl halv ett eller nått sånt, vi börjar kvart över 9..varje dag. dessutom kom du in när vi redan hade börjat med np så vi fick göra om....

2008-03-13 @ 20:12:01
Postat av: lula

ja, det stämmer johanna =)

2008-03-14 @ 01:30:37
URL: http://luula.blogg.se
Postat av: Anonym

om du tror att detta är johanna så har du jävligt fel

2008-03-14 @ 10:45:30
Postat av: lula

johanna, försök inte. din ip adress sparas för varje komentar. varför ska du ljuga nu för? det spelar väl ingen roll om det är du eller nån annan som skrivit medelandet.

2008-03-14 @ 15:20:58
URL: http://luula.blogg.se
Postat av: Anonym

sluta lek... du tror att du vet så mycket. du har i alla fall fel. sådeså. men det enda jag vill säga är att du skrvier i din blogg om hur du kmr försent lite sådär ibland, men egentligen oftast aldrig äns kmr eller sällan då du kmr sista lektionen eller 2-4 timmar försent...

2008-03-14 @ 16:24:39
Postat av: lula

de dagarna jag kommer försent skriver jag det, har aldrig skrivit att jag kommit 5 minuter föresnt när jag egentligen kommit 5 timmar försent. de dagar jag inte har varit i skolan skriver jag aldrig att jag har varit i skolan utan nångång har det hänt att jag skrivit att åter igen(!) har jag inte varit i skolan. Det här är inte en blogg angående min skoltid, det är inte därför jag bloggar? Men om du gärna vill så kan jag maila dig varje dag hur mycket/lite jag varit i skolan, jag har din ipadress så det är hur lätt som helst.

2008-03-14 @ 21:22:02
URL: http://luula.blogg.se
Postat av: anna

bryr mig inte, blir bara förvånad.

2008-03-14 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0