Vad är det jag ska jobba som egentligen?

På torsdag ska jag och några tjejer i klassen jobba på NK i garderoben eftersom de ska ha nått event där borta. Vi kommer även få 500:- som presentkort eller cash. Det ska bli jättekul och väldigt lättförtjänta pengar! Ett litet minus dock, tjejerna har bestämmt att vi alla ska ha vita stjortor och svarta byxor.. Så nu har jag suttit och sytt in ett par svarta jeans, (eftersom jag tyckte dom var lite förstora) men hur jag än gör så ser jag ut som en servetris! Jag hatar att ha stjortor på "det fina viset". Vet inte riktigt hur jag ska göra nu, antingen får jag stå ut eller så kanske vi kan komma på något annat.
Ja, vi får se hur det blir, ska snart sova iallafall. Vi ses om inte annat imorgon!
Puss!

image198


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0