Forrest Gump

Hej igen läsare. Hoppas eran dag varit bra! Min dag har varit helt okej, gick mest omkring hemma och gjorde nästan ingenting. Eller två märkbara saker gjorde jag nog minsann. Först tog jag en tripp till mammas garderob och lådsades att det var en loppmarknad och varorna, dom var helt gratis! Hittade en massa saker mamma inte längre använder, som jag kan använda. Tog lite bilder på vissa saker som jag kan visa imorgon om det är nån som är intresserad. Den andra saken jag gjorde idag var att jag åt 3 middagar. Rejäla måltider dessutom. Det var ganska knäppt, för jag vart inte ens mätt för en långt senare. Jag började med att äta pasta (tog lite för mycket pasta, men ni vet hur det är när det bara är liite kvar efter man hällt upp det man vill ha, så då måste man ta det sista också, onödigt att ha ett paket med pasta med bara 10 pastabitar(?) kvar) Sen efter en timma komma mamma hem och lagade mat, och först åt jag kycklingen med potatis, och den portionen var rätt stor, täckte hela tallriken iallafall. Efter det ville jag pröva kycklingen med ris, som de andra åt det med. Så då tog jag en lika stor portion till. Men det var inte typ en halvtimma senare då jag tog mig en hallonsoda som jag kände att det inte fick plats nått mer och började må lite illa. :p Jag säger ju det, jag är ett matvrak!


Nu har jag legat och kollat på Forrest Gump iallafall. Den filmen är så bra. Den berör verkligen, åtminstonde mig. Har legat och gråtit mig igenom filmen, så nu gör mina ögon lite ont. Men det kan vara så skönt att bara få gråta ibland tycker jag. Det blir som en slags frigörelse. Likaså med att skratta, verkligen skratta. Tycker också att Tom Hanks är en sån underbar skådis också, han gör sina roller så levande. Både Forrest Gump och Tom Hanks är favoriter för mig inom filmer och skådespelare.

Har pratat lite med min kompis Felicia idag, ni vet modellen? Vi tänkte ta en fika nu runt helgen inne i stan. Det ska  bli jättemysigt, det var länge sen jag träffade henne. Hon är så gullig, för jag skickade ett sms och frågade hur det var med henne idag, så svarade hon "Åh vad kul att du hör av dig!" och sen fortsatte hon på så klart. Men det är sånna där småsaker man blir så glad utav.

Jag håller på att skriva i min dagbok, min riktiga dagbok, om mig själv. Jag försöker liksom definera mig själv, skriver ner massa synpunkter för att sen liksom kunna dra lite utav en slutsats om vem jag är. Tänkte att jag kunde skriva ner några av dom här i bloggen nån gång. Vet bara inte vilka än, det får jag fundera ut först.

Nu ska jag ta och göra nått annat, vet inte riktigt vad, kanske välja ut en outfit tills imorgon? Hoppas ni kikar förbi imorgon igen, sov gott och puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0