Fredag kväll

Hej bloggen! Har inte mycket tid alls att skriva nu, men jag gör ett mini inlägg och får sen rusa till bussen.  Ni som läser Amandas  blogg vet att hon har en liten internetaffär där man kan hitta gulliga grejer.
Som bland annat den här. Den kanske inte ser mycket ut för världen när den hänger på galjen, men jag tycker att jag sett den ganska ofta på Amanda och att den är skitsnygg ihop med rätt grejer. 350:- kostar den. Idag köpte jag ifs två nya klänningar, och för ett par dagar sen ett par skor och ca 6 nya smycken. Sen har jag även kostat på mig en limpa som jag hoppas ska räcka i två månader. Förresten passade jag på att köpa ett halsband till Lelle som hon fick idag och hon verkade tycka att det var fint, och jag tyckte det var fint. Och så länge hon är glad, är jag glad :) Men iallafall, jag kanske får vänta lite med att köpa den tröjan, tycker att den egentligen borde kosta runt 150:- istället, men jag är rätt  snål jag..

image292

Amanda i sin fina tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0