God morgon!

Hej alla vänner! Hur mår ni idag? Jag mår prima, men tycker att jag vaknade lite för sent, jag vaknade vid elva. Tycker att det är mycket skönare att vakna vid nio! Vad ska ni hitta på idag? Tanken var att jag och mamma skulle åka iväg till ett slags "2hand event" eller vad man ska kalla det för. Det är vanliga tjejer (och killar?) som ställer ut småsaker, men ibland även sängar och sånt där.  Det ska vara väldigt billigt där och rätt stort urval. Men mamman min drog iväg kl 11, ungefär då jag vaknade, med sin kompis och sin kompis dotter istället. Mycket snällt gjort. Men hon skickade ett sms och sa att hon skulle leta efter smycken och väskor och liknande till mig, så bäst för henne att hon inte kommer hem tomhänt.

Jag tror jag måste erkänna något för er, anledningen till att jag inte bloggat särskillt mycket de senaste veckorna är inte pga att jag inte orkat eller inte haft något bra att ta upp, utan det var  för att mitt rum har varit så sjukt stökigt att jag knappt velat gå in i det. Men igår fick mor min nog och bestämde sig för att städa undan allt, jag lovar, jag har försökt städa själv men det gick inte! Så nu kan jag blogga hur mycket som helst! Förresten tog det 6 timmar för min mamma att städa hela mitt rum. Har även möblerat om lite här i min lilla koja. Förut stod det svarta bordet snett in i hörnet vid terrassdörren och hade datorn på sig. Nu står datorn på fönsterkarmen istället, och bordet ställde jag under tv:n. Det ser lite större ut tycker jag, och det är inte svårt att ta sig förbi när man ska ut på baksidan, förut fick man lirka sig ut pga av bordet.

gud vad jag längtar tills jag ska tapetsera om mitt rum..


Jag har fortfarande lite th kvar i rummet :D

Nu ska jag upp och käka lite frulle. Ska passa på och dricka lite apelsinjuice också, har varit jättesugen på det hela morgonen av nån anledning. Vi ses senare =) Take care

Kommentarer
Postat av: mikkan

ofta du tycker det är skönt att vakna vid 9. du vaknar alltid typ.. 12. :P

2008-05-25 @ 12:26:55
Postat av: Sophie

http://fannu.blogg.se/

2008-05-25 @ 14:45:56
Postat av: lula

haha bara hos dig ja, för din säng e nice =)

2008-05-25 @ 15:39:49
URL: http://luula.blogg.se
Postat av: mikkan

men nej, varje gång jag ringer runt halv 12 sover du. :p

2008-05-25 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0