Honungsmelon<3

Tjenamors!


Nu har jag kollat klart på de desperata hemmafruarna och har laddat med lite hounungsmelon att ta med ut på baksidan (i min myshörna) i min pyjamas som jag redan satt på mig. :)

Jag har hittat den ultimata bloggen, "Fashion Toast". En tjej från San Francisco som visar upp massa outfits att bli inspererad av. Hon köper det mesta på 2hand och H&M, och hennes stil är egentligen vad min egentligen, om jag hade haft fillgång till rakt igenom vara min stil. Fattar inte vad man ska hitta sånt här i Sverige. Vill bara att hon ska skicka alla hennes kläder, skor och accesoarer till mig så jag kan vara mig själv truly. :p

Nej nu längtar jag förmycket efter min melon, ses imorgon! <3



Ägarinnan till bloggen, som jag varken vet namn eller ålder på :s vet att hon är hälften asiat iallafall

image352


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0