Kära läsare,

Wow, förstår hur otroligt uttråkade ni måste vara på mitt ständiga tjat om alla hundar. Ska försöka dra ner på skrivandet angående hundar, eller åtminstonde kompensera det med andra ämnen.
Ska gå till nån ny tjej på bup som vill, för att förkorta, prata om döden med mig. Vet egentligen inte varför. Jag accepterar döden, är inte rädd för den och tycker skarpt att man ska leva varje dag som den vore den sista, eftersom det är så lätt att ta livet för givet. Tycker kanske inte att jag lever ett sånt fullbodat liv direkt, utan jag tycker mer att jag förbereder mig för när jag ska ta livet mer på allvar (vilket går emot det jag just skrev att leva varje dag som den sista). Kanske det är just de dom vill prata om och ändra på, jag kanske ska vara rädd för livet. Vi får se.. Har iallafall gått med på att träffa tjejen nån gång till för att ta reda på vad det är dom vill komma fram till.
Det jag däremot kan erkänna är att jag är rädd för smärta, men det tror jag de flesta är. Bortsett från killarna från Jackass, såklart.

Iallafall, tysken åkte hem för ett par dagar sen, och fastän jag bara träffade honom en gång känns mitt liv så mycket tommare. Nej jag skoja bara. Men det hade varit kul att lära känna honom, och jag vet Mikkan jag tjatar om honom, deal with it. :p

Nu ska jag drastisk höja mitt blodsocker, förorena mina lungor och bidra till dålig ekonomi, dvs jag ska ta en cola, en cigg och prata i telefon.   Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0