Mina damer och herrar

Hej alla glada =)

Hur mår ni idag? Jag mår rätt bra, lite hungrig bara. Snart ska jag iväg på Felix dagisavslutning. Han ska sjunga massa sommar låtar, och det vill man inte missa. Sen ska vi käka lite picknick där i värmen, det kan bli mysigt. Känner bara att kommer att löka sönder där, sitter med långbyxor på i detta sommarväder, men jag har inte rakat benen och hinner det inte nu heller. Knepigt..

Har mtv på i bakgrunden och nu kom Jonas Brothers på  med låten Sos. Jag börjar verkligen gilla dom, de är liksom de nya Hanson eller vad dom hette. Sångaren är också jäkligt snygg, eller mer charmig. Men jag tycker att han borde vaxa sina ögonbryn lite grand... :p Han är förresten väldigt lik Darin tycker jag!

Jag längtar tills torsdag, då spelar In Flames på grönan och jag tänker självklart gå. Har nog aldrig sett dom live förut så det ska bli skitkul =) Nån mer som tänkte dit?

Lägger in dagens outfit senare och kanske några bilder av de jag sa igår. Vi får se.


Ses senare, kram på er<3


Kommentarer
Postat av: Linda

den finns på barkarby outletens acne-butik jag vet inte om den finns kvar längre för det fanns bara 2 st :p för det var från provkollektionen! men åk dit för den är så jävla snygg!

2008-05-27 @ 16:49:44
URL: http://nerdy.blogg.se
Postat av: Linda

och den där french connection-klänningen vill jag ha som fan men jag vill prova den först men borde ju finnas på fcuk-butiken i gallerian iofs

2008-05-27 @ 16:50:15
URL: http://nerdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0