Ny vecka!

God eftermiddag härskapet!

Första dagen på den nya veckan och jag är pigg och glad. Gick upp kl. 8 efter att ha fått frukost på sängen. Felix sov med mig (som alltid) så vi satt och kollade på barnprogram hela morgonen med macka och o'boy. Till dagens väder nudå, jag måste erkänna, jag föredrar typ sånt här väder. Har ni varit ute idag? Det är mulet men fortfarande väldigt varmt! Sen är det helt vindstilla, härligt!

Jag har lust att åka in till stan idag, men ändå inte. Har ju inget där att göra, min ekonomi är rätt kass för stunden. Vet inte vad jag ska hitta på idag faktiskt, vi får se. :)

Vet ni vad jag hatar? Rubrikerna.. Jag vet inte vad jag ska skriva där, jag är sämst på det.. Speciellt om man inte har nått särskillt tema på inlägget. Iförsig läser jag aldrig andras rubriker, tänker inte ens på dom. Hoppas ni gör det samma, iallafall på min blogg, hehe.. Förresten blev det rekord på de senaste 90 dagarna med antal unika besökare igår! 39 stycken! det kanske lönar sig att fylla bloggen med massa inlägg. Jag har haft ett större tal en gång, det vet jag men jag kommer inte ihåg hur många det var och man kan inte längre se det e ftersom det var för mer än 90 dagar sen.

Kan passa på och visa vad för smycken jag fick av mamma igår. Inga speciella, men man kan ändå använda dom och göra det snyggt och blanda med andra smycken. Tog även ett par bilder på Felix innan han drog till dagis imorse, med håret precis som han vill ha det. :p



Ett armband till överarmen
En hyffsat stor pärlring
Ett egyptiskt halsband


image323
image324
image325
Lägg märke till hans punk tröja och kamoflagebyxor. Felix har blivit en riktig punkare, han använder nitskärp och nitarmand också för den delen, men inte just idag. Älskar Felix stil, tycker han är skitsnygg :D

Kommentarer
Postat av: emmabrovin

snygg ring :)

2008-05-26 @ 11:50:19
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0