Söndag = chilldag

Hej igen bloggen. Sista inlägget för idag verkar det som. Var nyss med mamma och Felix över till Lelle och Ann-Louise. Mamma hade köpt en chandaler till Ann-Louise som hon ville ha på deras ballkong. Håller ni inte med om att vi skämmer bort den familjen? :p Sitter här framför datorn med en cola i handen och funderar på om man inte ska gå ut på baksidan nu den sista stunden solen är framme för dagen. Imorgon ska jag förbi skolan och sen ska jag passa på att lämna en tröja som jag glömt hela helgen. Men imorgon ska det bli av, det lovar jag.

Kommer ni ihåg hur jag sa att jag skulle visa Felix i sin nya frilla? Tyvärr har jag inte tagit bild på honom än när det är stylat, men jag tog en idag när han var min personliga fotograf. Bilden är inte den charmigaste, men den får duga. Observera att han håller tummen upp, och det gör han jämt nu för tiden :s Det är typ som ett slags tix eller tvångstanke! Eller vad vet jag, han gillar och göra det iallafall. :p

image318


Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härlig bild!

2008-05-25 @ 21:14:45
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0